opc_loader

Menu

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Ik wil u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. 

U kunt mailen naar: klantenservice@kleertjeswebshop.nl.

Ik, Natalie Kerkeboom, webshop CEO, zal uw klacht persoonlijk bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Ik zal uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zal ik u hiervan op de hoogte stellen.


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. 

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Natalie Kerkeboom 

CEO Kleertjeswebshop.nl 

0615542615

 

 

natalieshop.nl

Oevergriend 66

1356 ED Almere

Nederland

0615542615

IBAN

NL08RABO0123362474

KvK

85165719

Btw

NL004060211B14

Contact